MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, juni 29, 2009

Att man aldrig lär sig!!!

A ringde från jobbet. Han lämnade in sin hemdator för fläktbyte för ett par veckor sedan. Nu var den tillbaka - med en raderad hårddisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har (hade) verkligen allt där! På den externa hårddisken hade jag lagt över våra foton när jag rensade hans hårddisk - men det är bara till 2007-12-31 så det fattas ändå 1,5 års fotograferande! (Några månader tillbaka finns nog ännu kvar i kameran.)

Suck! Att man inte lär sig att ta backuper! Jag hoppas att de kan återskapa det på något sätt?! Grrr - ingen bra start på ledigheten! (...och nä, ingen bebis i sikte än heller!)

2 kommentarer:

Brittis sa...

Herregud!!

Gunilla sa...

Hemska tanke!!
*sneglar på min egen fotosamling*