MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

torsdag, november 29, 2007

Tre gubbar, tre gubbar...

Julstämningen smyger sakta men säkert in i huset - särskilt med en son som lär sig nya julsånger på dagis varje dag och tränar inför Lucia-firandet den 13. Jag är imponerad! Idag vaknade jag till tonerna från "En sockerbagare"! Här om dagen var det en herrans massa "tip tap". Det blir mysigt att höra och se barnen sjunga om ett par veckor!

Barnen är lite förkylda och hostar, så jag förväntar mig att bli liggande till jul. Det är väl som det brukar..? Nu har jag i alla fall så mycket att göra på jobbet att jag absolut inte hinner vara sjuk!

Har smitit ner en stund medan barnen är uppe och leker. Nu måste vi nog dra till dagis - jag ska på läkarbesök och få reda på provsvaren. Återkommer med rappport!

Inga kommentarer: