MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

tisdag, augusti 28, 2007

Västerbottenpaj

...kan läggas till listan! I fredags fick vi besök av Anders syster m fam. och skulle bjuda på kräftor. På torsdagen sa A: Kanske jag skulle göra en Västerbottenostpaj som tillbehör?! Sagt och gjort, receptletning på nätet, inköp på ICA och matlagning - allt medan jag var på jobbet! Jag gruvar mig, i morgon är sista dagen på inskolningen och sen är det väl slut på de här överraskningarna!

Idag är jag inskolningsansvarig och har tagit fram kycklingfilé ur frysen. Man lär ju inte vara sämre...

4 kommentarer:

Gunilla sa...

Kan man få receptet på ostpajen???

Jag sa...

blev kycklingen godkänd?

Brittis sa...

Du har ju receptet på Västerbottenpajen. F ö får du leva på de trevliga minnena. Det är inte fy skam det heller.

Gunilla sa...

UTMANING!!
Läs min blogg och upp till bevis!!

http://kattmat.blogspot.com/2007/08/utmaning.html