MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

tisdag, mars 06, 2007

Hört på legomattan

Ha ha, fick lov att springa ner för trappan och skriva ner det innan jag glömmer... L är på sitt rum och leker med lego. Försöker frenetiskt få på släpet på legotraktorn, vilket är ganska svårt, och när släpet välter och gubbarna ramlar av utbrister han:

"Oj, sära nån!"

...det måste vara nåt som dagmamma Eva tar till när det plötsligt händer nåt!

Hoppsan, måste rusa. M gråter! (som ni vet händer inte det särskilt ofta...)

5 kommentarer:

Anna sa...

Haha.... det är härligt när det börjar pratas! Men skriv ner, man glömmer fort, det enda jag kommer ihåg så här direkt när jag tänker på när Emil var mindre är "pittopp" = Ketshup

M sa...

Jasså, du menar pettsupp!?

M sa...

Haha, du är inte bättre själv ser jag nu - ketChup heter det väl?

Anna sa...

mjo, jag såg att jag stavat fel...o för din del var det väl en vända till kylen som gjorde att du visste att jag gjort fel.. ;o)

M sa...

Ha ha - jag var faktiskt på väg, men orkade inte upp från stolen så jag tog en liten chansning! ;o) Känner du mig såå väl? Kram!