MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, mars 12, 2007

Hobbydax

Hittat ytterligare en kul sysselsättning som säkert kommer stjäla alltför mycket av min dyrbara tid... Laddat ner ett "cad-program" för att leka lite (sketchup.google.com). Gratis, enkelt att installera och har fått bra betyg. Har bara tittat på instruktionsvideon än, men det verkar lätt!

Tänkte börja med att försöka designa M:s rum...

För övrigt har jag köpt en fin skissbok där jag har som mål att teckna "något" (vad som helst) varje dag. Tänkte att om jag bara bestämmer mig för det så kanske jag kan väcka liv i det igen! Blivit lite inspirerad av BM och mammas målarkurser... Kan de så kan väl jag?!

Började igår och det resulterade i en liten studie av en orkidé! Nöjd faktiskt. Få se vad det blir idag...




2 kommentarer:

Jag sa...

åh så roligt och jag ser att du har handlaget kvar fortfarande! Bra!

Anna sa...

Ja och jag tror nog att jag är benägen att hålla med - du är duktig syrran!