MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, mars 12, 2007

Idéskiss


Så här kan det nog bli... A ska få göra ett elementskydd för elementet som löper längs hela väggen, med hål i olika storlekar för värmens skull. Fäster tyg i olika färger på baksidan av elementskyddet som även fungerar som en hylla för gossedjur, ramar och böcker. Liknande cirklar målade på väggen ovanför blir en kul effekt. Rosa fondvägg, resterande väggar vita. Den lilla dörren till vänster leder in i klädskrubben från hennes rum. Vad tycks?!
Det här var riktigt kul - rekommenderas verkligen er andra som gillar att bygga om eller bygga till eller bara leka med datorn!

4 kommentarer:

Jag sa...

så gulligt det blir! Hur har det gått med värmen förresten? Ska hon få frostknölar direkt, eller?

Anna sa...

Haha... du snor ideerna man ger dig, undrar vem som tipsade dig om elementskydd med olika hål i och sen sätta färger bakom?! *kliar mig i håret och funderar läänge...* ;o)

M sa...

Ja, så var det ju. Sorry! Men det som främst var meningen var ju att visa er verktyget! Testa, det är kul! Ni kan ju designa ert sovrum - lätt som en plätt! :o)
Nu ska jag lämna L och gå till BVC med M för 8 mån kontroll! Har inte vägt på två månader... hrm - spännande! Kanske en lunchfika vid tolv/halv ett?

Anna sa...

Ja, att du sedan knyckt mina ideer var ju ett kapitel för sig... eller vaddå? *S* Men du, det var snyggt med de där ringarna upp på väggen - och vi ska ju inte göra nåt elementskydd till barnan ännu så längre vad vi vet... och om tanken kommer så får vi väl vara de som härmas då eller hur?!