MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, februari 01, 2010

Tillbaka i etern

Har jag verkligen inte gjort ett enda inlägg sedan vi flyttade?! Det får jag väl lov att ändra på.

Idag kom mitt USB-modem med posten. Så nu är jag inte längre isolerad från omvärlden när A är bortrest. Fast lite isolerad känner jag mig ändå idag. Bilen står på batteriladdning nere på samhället (tack mamma för goda kontakter(!)!) och vi sitter instängda på höga berget medan snön faller över ett kallt vinterlandskap. Vackert, vitt.

Mormor o morfar känner sig visserligen kanske ännu mer isolerade med tanke på att jag har deras bil... ;) Men det är bara att ringa så hämtar jag - eller ännu hellre, ring 710100 och stöd taxiverksamheten så att vi får behålla den i bygden några månader till!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Miss You All... <3 Sis

Brittis sa...

Tur att du har släkten kring dig nu. Det behöver du verkligen.