MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

tisdag, juni 30, 2009

Projekt

Ja, det är inte lätt att göra någon nytta i den här värmen direkt! Igår var jag knappt utomhus överhuvudtaget - det var betydligt behagligare med aircondition i köpcentret... Synd - det är ju de här dagarna jag har längtat efter! Tragiskt att man aldrig kan vara riktigt nöjd!

Har i alla fall tänkt göra några saker idag:
  • Tvätta vagnen
  • Sy påslakan till spjälsäng
  • Leta efter några bebiskläder som jag ännu inte hittat
  • Packa BB väska

Återkommer med rapport senare.

Igår blev det också några saker gjorda:

  • Målaraffären - kemiskt trä för att laga staketet
  • Söta sandaler - mina svullna fötter ryms inte i något annat än Foppatofflor och det är inte snyggt!
  • Trosor till M
  • Apoteket - saker till bebisnecessären (en yttepytteliten napp bl.a)
  • Boka plattsättare till september - Pappa, nu är det alltså på gång - elementen är redan bortmonterade och plattsättaren har tid i september!

1 kommentar:

Brittis sa...

Hur går det med hårddisken?