MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

tisdag, juli 08, 2008

sjuk

En natt med 39,5 graders feber och halsont. Inget vidare med tanke på kommande semester...
Barnen och A har åkt till moster Anna i Sandviken för att leverera en säng via morfar till Gärdebyn. Vi får nämligen inte plats med allt i bilen! Så här ser den i alla fall ut:

Eftersom jag är sjuk känns det lika bra att åka upp till Dalarna idag - annars hade vi tänkt åka upp i morgon efter jobbet.
Hoppas bara att jag inte smittar ner resten av familjen - det skulle inte bli någon rolig semesterstart!

5 kommentarer:

Gunilla sa...

stackars dig. Hoppas du är bra nu? Sommarförkylningar tar fan aldrig slut ju,...

M sa...

Efter två dagars pencillin knaprande känner jag mig redan bättre! Nu ser jag fram emot kommande semesterveckor! :)

Gunilla sa...

Det verkar som det smittar via nätet också?..*morr*

M sa...

Usch då! Också halsfluss?!

Gunilla sa...

nä, nån historia med febertoppar och muskelvärk.
Länge se jag kännt mig så sjuk!*S* På bättringsvägen nu dock