MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

onsdag, juni 13, 2007

ögongodis

Igår kväll fick jag lite egentid i soffan och passade på att surfa lite för att stilla mitt begär efter ögongodis! Det vill säga inspiration och vackra saker. Har samlat några av favoritlänkarna (vissa bättre än andra) här på bloggen.

Jag har verkligen förälskat mig i ramarna och tavlorna av Ylva Skarp (cosas)! Vill ha!



Kolla även in den coola K-mattan (brunnslock - K för Kärlek!) på russinNet! Jag som letar efter två chokladbruna mattor till badrummet kanske skulle slå till? Fast de var tyvärr lite för dyra för att ligga där...
Till barnen har jag varit sugen på en ledad Dinosaurie från Krokofant. Nu har åtminstone Ludvig blivit för stor...

Vad tycker ni om lollopards mönster - roligt tycker jag! Den turkosa solhatten var underbar!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Varför köpa?
Gör grejer själv?*S* ;o)

http://pyssla.blogg.se/scrapbooking.html

M sa...

Måste direkt kolla in sidan! Har tre tjocka (ännu tomma!) album och säkert minst 800 framkallade kort som skall scrapbookas i barnens fotoalbum! ;o) Har inte ens satt in ett enda kort på Maja än... Ludvigs första två supertjocka album täcker hans första år - 6 månader i varje! Hi hi, tydligt bevis på en förstagångsförälder! Majas album blir nog något skralare, fast en ny kamera i julklapp 2006 bidrog till en del extra foton åtminstone!

Jag sa...

Saknar du lite bilder så har väl jag några hundra också!!!!
Lycka till med klistrandet hihi