MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

onsdag, maj 02, 2007

Tillbakablick

HEJ! Här är jag för er som kanske undrat! Tack för gratulationerna!

Hade en lugn födelsedag. Planeringsmöte här hemma med projektledaren Kristina över lunch med båda barnen hemma... Jag har sagt det förut och jag säger det igen: De är änglar! Ludvig satt tyst och stilla och ritade och lekte med lera vid bordet där jag och Kristina gick igenom en massa detaljer inför följande dagars heldagsmöten med kunden. Inget gnäll, inget skrik och inget bråk. Bara satt stilla och lekte för sig själv - jättelänge. Superduktig!

På kvällen när han skulle sova och jag sa att han varit sååå duktig under dagen svarade han "Ninna tyst, leran." (för er som inte vet, Ninna är hans ord för sig själv!) Vilket mirakelbarn, jag fick nästan tårar i ögonen. I morgon ska hela projektgruppen hit mellan 9-13:30 när Ludvig är hos dagmamman. Vi har planerat mötet efter hans tider. Därför måste jag genomföra Projekt Storstädning idag. Suck!

Inga kommentarer: