MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, februari 05, 2007

Projekt Hall continues...

TAPETEN ÄR BESTÄLLD! Det blev den gråa på bilden nedan - ett riktigt fynd visade det sig! ...bara 279 kr per rulle! Jag hade räknat med minst det dubbla!

När vi kom hem målade jag ett av elementen i hallen - jisses vilken tid det tog! Det är ett gammaldags med "hålrum" och trots att det är litet tog det flera timmar! Tur att det andra elementet är av en nyare modell och nästintill platt! Det kanske får sig en omgång i morgon...? A åkte på lyckosam paneljakt igår och nu sitter det lika panel på alla väggarna! Listen i överkant saknas fortfarande, men det är ju bara bra för då kan vi tapetsera först om vi bara ser till att måla listen innan vi spikar upp den sedan. Vi får nog köpa ny list till hela rummet, för det fanns ingen likadan.

Ikväll har vi tagit "semester" efter att ha haft besök av en 20-årig blondin i ett dygn. Det tog på krafterna! ;o) hi hi! Nädå, det var Amanda som skulle på jobbintervju här i Sthlm och sov över här i natt. Mysigt! Tänk vad stora "mina" barn blivit... Det var jätteroligt att höra vad som händer i hennes liv! ...men jag insåg tyvärr samtidigt att jag blivit rätt gammal själv... :o(

1 kommentar:

Jag sa...

Äntligen har jag läst! Åh så skönt att ni slipper frysa - läs instruktionerna så att ni får lagom varmt, sen törs jag väl mig dit igen :-)) *S*
Förstår att L var stöddig när han fick köra grävskopan, det pratar han väl om oavbrutet kanske?
Jag blir nyfiken, lägg in en bild på målningsarbetet!
Kram