MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

torsdag, januari 18, 2007

Ny här!

Så nu har tiden alltså infunnit sig då även jag skapar min egen blogg. Kan ju inte vara sämre än resten av Naléns-släktet där de flesta verkar ha funnit sin plats i cyberrymden: BLOGSPOT.COM! ...förutom FLICKR.COM där många av oss också viker ut oss. Verkar vara något ärftligt det här med att vilja synas?! För det kan väl inte vara så enkelt att vi bara hittat ett enkelt sätt att minska avstånden och komma varandra lite närmare...?

Vi får se hur mycket tid över jag får till bloggen och vad jag egentligen ska med den till ?! Min största förhoppning är i alla fall att det visar sig vara enklare än att hålla barnens hemsida (http://web.telia.com/~u24806801/) uppdaterad! Sen har jag förstås stora förväntningar på att i framtiden fylla sidan med min lilla passion för inredning och design - fast känner jag mig själv rätt så blir det väl inte så...?

2 kommentarer:

Anna sa...

Roligt att få ännu en sida att surfa runt på under min dagliga runda... eller om jag ska vara ärlig, flera gånger om dagen runda!

Jag sa...

hej på dej M! Kul att ha dig här också, har väntat må du tro.
Kör försiktigt i morgon och ha en skön och rolig helg allihopa!