MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

torsdag, februari 03, 2011

Vem snodde osten?!

Kanske ska ta det som ett tecken på att jag borde sakta in...

Idag hittade jag hushållsosten i kökslådan med konserver. Där har den legat och svettats sedan vi använde den igår kväll! Undrar hur den hamnade där?! Jag har ingen aning. Den var väl inslagen i sin förpackning så jag tvivlar på att det var något av barnen utan jag får helt enkelt skylla på mig själv. Märkligt hur det blir ibland...

PS: Rubriken "Vem snodde osten?!" är förresten en bra och lättläst bok som handlar om ledarskap vid förändringar!

6 kommentarer:

Brittis sa...

Snälla du. Det är inget att vara orolig för. Själv stod jag i kön i matsalen på jobbet och hällde kaffet på fatet.
Och en gång hittade jag vantarna i kylskåpet.

Gunilla sa...

*ASG* Faster Edit ställde in potatisen i pappas rakskåp i hallen. Du vansläktas inte!!
Själv är jag så förvirrad att jag inte ens märker att saker ligger på fel ställe.

Anna sa...

Å din syster har många gånger tappat plånboken varpå den sen dyker upp i KYLSKÅPET... det är lungt... Sakta ner kan du iaf behöva...=) /A

Jag sa...

Vad gäller faster Edit så ställde jag in saltsill och potatis i kastrullskåpet och sa att jag ätit upp - hon var lite sträng, tanten!

Kiara Och Kovu sa...

O jag hittar oftast inte mina försvunna saker... Fast e kaffekannan borta... Då öppnar jag kylskåpet o där brukar den stå då *ler* Så du är i FINT sällskap. Ska kanske säga välkommen i den FINA klubben *fniss*

Unknown sa...

Si vous avez la chance de posséder des http://www.robinetsale.com/, vous serez étonné de la fa?on de générer une variété de robinet. Restez fidèle qualité, cuisine toute robinetterie cuisine filtre de robinet, pour voir si elles sont étanches. Malgré le Accessoires de salle est faite des meilleurs matériaux, mais ils se sentent encore le besoin de tester chacun. Donc, avant la livraison Robinetterie Vasque qu'aucune entreprise ne peut refuser de vendre au public.