MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

tisdag, november 10, 2009

Svårmotiverad

Konstaterar att det är fem måndagar kvar i huset - ändå ids jag inte sätta igång med projektet "Flytta hem"...

...Nä, tacka vet jag Nyhetsmorgon på 4:an och därefter Efter Tio med Malou - naturligtvis en kanna nybryggt starkt svart kaffe därtill!

Idag har jag logistikproblem - dagens "måsten":
  • ICA - lingonsylten och Bamse-tandkrämen är slut!
  • HM - L's gamla overall visade sig vara på tok för kort för M
  • Doppresent - på lördag ska hela familjen få vara med när lilla Ester Herrero döps!
  • Skoaffär - stövlar till mig för att slippa ångesten när jag går till dagis med mina finstövlar - de enda höst-/vinterskor jag äger!
  • 13:15-14:30 Bvc - Föräldragrupp för flerbarnsfamiljer
  • 15:00 Dagis - hämta stora L och M

I den här takten lär jag nog bli tvungen att avboka mötet på bvc i eftermiddag!?

Vad jag helst "vill" göra? Sova! Lilla L är lite jobbig på nätterna. Tillväxtperiod?!

3 kommentarer:

Jag sa...

jobbigt att inte få sova förstår jag. Du får ta en tupplur på fm när de största är på dagis och Lisa sover.

Blev Ludvig ledsen när han blev stucken? Att Anders blev, det kan jag förstå.... hihi

M sa...

Nä, Ludvig var jätteduktig! Varken han eller Maja sa någonting när de blev stuckna och inte efteråt heller!

Har du varit och fått någon än då???

Brittis sa...

Jag förstår att du har mycket kring dig. Det ärinte lätt att ta tag i å stora saker som en flytt med tre barn (även en 4:e?) runt dig.