MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

onsdag, juni 24, 2009

MVC statusrapport

Ytterligare en kontroll idag...

Bltr: 137/87 - något högt undertryck igen!
Protein: 0/0
Vikt: +15 kg
"Ruckbart" huvud (dvs. ej fixerat ännu)

Har fortfarande huvudvärk, men bm trodde att det något högre blodtrycket kunde spela in. Trodde dock inte att det var någon risk för havandeskapsförgiftning eftersom det inte visade några spår av protein. Ny tid den 6 juli.

Började känna förvärkar (?) igår kväll, vilket visserligen är helt normalt vid den här tiden - men eftersom jag inte känt någonting alls tidigare började jag fundera förstås! Skrämde upp A en del idag när jag berättade att det fortsatt i morse på jobbet! :) ...troligen skrämmer jag upp flera nu? Mamma - ni borde kanske styra husvagnen hitåt istället?! Annars har väl sis semester? :)

4 kommentarer:

Jag sa...

NU KNIPER DU!!!!!!!!
men var rädd om dig! Puss

förresten - tillåt anonyma gäster här! sååå krångligt att skriva in mailadressen varje gång.

Anonym sa...

Japp, se kommentar på min blogg /Sis

Brittis sa...

Fam G-son följer med spänning fortsättningen.

Kiara Och Kovu sa...

Annars kan jag skicka ner Cazzandra (alltså Sanna).