MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

torsdag, juni 25, 2009

Falskt alarm!

Ni behöver inte oroa er. Det var nog ingenting särskilt igår - kanske börjar hon fixera sig - det ska tydligen kännas som "ilningar" och det är den närmaste förklaringen jag kan ge för hur det kändes.

Min näst sista dag på jobbet var tuff - släntrade in vid halv tio tiden efter att vi försov oss lite hemma och jag tog tid på mig att lämna barnen på dagis, passade på att svänga förbi frissan utanför kontoret och klippte mig precis innan lunch och sen åkte vi iväg några stycken och tog en smaskig sushi! Hade ett möte på eftermiddagen men det gick relativt smärtfritt och sen städade jag skrivbordet tills jag åkte hem igen vid halv fem tiden. Det låter säkert lite oseriöst men jag har faktiskt jobbat så mycket att jag kan unna mig att ta det lite lugnt tycker jag. Dessutom kommer jag att behöva gå in och attestera alla tidrapporter och godkänna fakturor nästa vecka när jag har semester! I morgon har jag ett möte med min chef och sen en lunch på en härlig uteservering vid vattnet med ledningsgruppen, men det är väl i princip det enda... :) Någon som blir avundsjuk?

När jag kom hem var man och barn hos grannen Lorens och badade i poolen och grillade korv. Jag vaggade över dit och solade en stund! Härliga sommar - äntligen här!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH, njut av de här dagarna innan HON behagar anlända. Bete dig som en drottning - för det är du!
//Äldsta mostern