MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

lördag, mars 21, 2009

Ren njutning - vill ha!


Vilka otroliga former! Jag blir så glad av Ylva Skarps oerhört vackra kalligrafi - har ännu inte kommit mig för att ta mig dit (Hjortnäs) - men jag försökte en gång då det tyvärr var stängt. Home Sweet Home tavlan i svart är en annan favorit, liksom brädorna med olika texter - såg en underbar bräda med dikten "Gud som haver barnen kär" tidigare, vilket jag tänkte på till M's dop, men det blev aldrig av (det heller!). Nu får jag iofs en ny chans... :) Välkommen-skyltarna och carpe diem är mycket vackra i sin enkelhet och skulle passa fint i hallen hos oss! Det är ju sånt här jag skulle vilja göra egentligen - varför gör jag inte det?!?!?

1 kommentar:

Brittis sa...

Det är inte så lätt att hinna med när man har barn, hus och jobb.
Men lugn - din tid kommer. När du också blir pensionär. *skratt*