MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

söndag, maj 25, 2008

små konstnärer



"Fotbollsgubbehinken" är den senaste kreationen från lille L. Helt i egen design och utförande, notera att bilderna dessutom sitter rakt under varandra - trots att gubbarna är väldigt lika varandra och han faktiskt inte ens kan läsa! Den skapades igår kväll, då han lurade barnvakten att vara uppe till halv tio för att klippa och klistra tills bilderna tog slut! Då bröt han ihop och sa "Men ring mamma o pappa då och fråga var det finns fler bilder!" Vad säger ni? Undrar vad det blir av den lille mannen framöver...?


Lillsyrran är inte lika genial på det där med pyssel... Hon gjorde ett tappert försök att bli - Hulken...?

4 kommentarer:

Brittis sa...

Varifrån kommer bilderna? Familjealbumet?
Hur som helst är killen kreativ - liksom sin mamma.

Jag sa...

Oj, det var ju jättefint! Och Maja visar humöret, kan jag se...

Jag sa...

När jag kollade närmare så hade hon inget häftigt humör, ville ju bara visa.
Synfelet beror på solen/ljuset som blänker i skärmen så jag ser knasigt

Jag sa...

Sitter de i bokstavsordning också????