MITT I LIVET - SOM DET SER UT HOS OSS

måndag, januari 29, 2007

Det har kört ihop sig...

...sa de och bokade om vår tid för installation av både borrhål och panna till onsdag, vilket känns sådär lagomt osäkert, men vad gör man?! Bättre sent än aldrig...

Tack vare det kunde istället Projekt Hall fortsätta! A som hann komma hem för att ta emot bergvärmekillarna vid lunch innan de ringde och avbokade, fick istället ta barnen med allt vad det innebär i form av lek o bus, mat, blöjbyten och gos! :o) Själv övade jag akrobatik på stegen, det tog drygt 4,5 timmar att stryka omgång 1 med färdigfärgen idag! Man är bra sugen att säga att det duger efter en strykning, även om man varit lite försiktig med färgen (varför är man alltid det?!). Men jag tror att vi ska göra det riktigt ordentligt och köra en omgång till. Men inte idag!

L äter lite ägg innan han ska sova (säg när den killen inte är hungrig!) och M ligger i soffan och snusar lite. Jag blev superglad när A erbjöd sig att åka och handla (massor!) så att jag slapp. Själv blev han överlycklig över pausen från barnen och tyckte han drog rena vinstlotten! Skönt, alla nöjda och glada!

Funderar på gråa väggar i hallen, ovanför bröstpanelen som blir vit...

Nu ska jag sträcka ut mig i soffan en sekund!

Inga kommentarer: